Покрајински секретар за културу, јавно информисање и односе с верским заједницама Драгана Милошевић присуствовала је вечерас спектакуларном и премијерном извођењу Вердијеве опера „Аида“, која је са више од 350 учесника на сцени – музичара у оркестру, чланова хора, домаћих и међународних солиста, балетских играча и великог броја статиста за познату сцену марша војника, отворила и 161. сезону Српског народног позоришта.
Честитајући свим грађанима Србије Дан слободе националног јединства и Дан заставе, секретар Драгана Милошевић од срца је честитала и Српском народном позоришту, свим уметницима Опере СНП-а и свима онима,који су учествовали у припреми вечерашњег спектакуларног извођења Вердијеве „Аиде“, на величанственом догађају и на очекивању-неочекиваног.
Како она наводи, Опера нашег најстариег националног театра превазишла је све досадашње стандарде и показала пут, којим надаље треба да се иде, а у томе ће јој снажну подршку као оснивач пружити Покрајинска влада и секретаријат на чијем сам челу.
Подсећам, истакла је она, да у години када цео свет обележава 120 година од смрти Вердија, Опера Српског народног позоришта на темељима три велика јубилеја – 160 година позоришта, 120 година од смрти великог композитора и 150 година од праизведбе „Аиде“, поново је извела након четири деценије од последње поставке, ово епско оперско дело.
„Аида“ је пред многобројном публиком изведена у складу са оригиналном идејом композитора – под ведрим небом, међу зидинама Петроварадинске тврђаве, а овог пута под диригентском палицом госта из Италије маестра Андреа Солинаса и у режији Александра Николића, прича о истоименој етиопској принцези и робињи у древном Египту, поново је засенила публику. Кореографију за наступ осмислио је Александар Илић, а као Аида наступила је сопран Соња Шарић, док су улоге Амнериса и Радамеса певали мецосопран Вишња Радосав и тенор Стеван Каранац. Басбаритон Небојша Бабић био је Краљ Египта, док је улогу свештеника Ремфиса добио бас Рикардо Цанелато. Сопрану Маји Андрић поверена је била улога Велике свештенице.